שם:
טלפון:
מייל:
כתובת:
הודעה:
שלח נקה טופס

קופירייטינג הוא אמצעי שנעשה יותר ויותר מקובל אצל החברות השונות על מנת לקדם את עצמן לעומת שאר המתחרים הקיימים בשוק.

אנחנו חיים בעולם שבו יש ג'ונגל שנקרא שוק חופשי- חברות מתחרות על תשומת לב הקונים שלהן בכל אמצעי אפשרי, החל משיווק אגרסיבי עד שיווק באמצעים עדינים יותר.

כל האמצעים האלה נועדו למטרה אחת, ומטרה אחת בלבד- להמשיך את זרימת הכסף לבעלי העניין (ומה הם עושים עם כל הכסף הזה? מי יודע).

 

קופירייטינג איכותי הוא חלק מתהליך של מיתוג מוצרים או שירותים והפיכתם ליותר מקובלים ויותר קניים עבור הציבור הרחב. באמצעות קופירייטינג טוב אנחנו יכולים ליצור פרסום שיעלה על כל שאר הפרסומות ויצליח להגיע אל לב הקונים.

בימינו לכל מקום שלא נפנה ישנה פרסומת אשר כבר למדנו להתעלם ממנה. כך, אין מקום יותר לבנאליות של פרסומות אלא צריך יצירתיות, מעוף והשראה כדי ליצור פרסומות שכן יצליחו לחדור מבעד לשריון האדישות של רוב האנשים.

 

קופירייטינג טוב הוא שירות שמשתמש באמצעים שונים ומגוונים על מנת ליצור את המשיכה הזאת. בין אם זה שימוש בכותרות פיקנטיות שמושכות את תשומת לב הקוראים וגורמים להם לרצות להמשיך לקרוא, בין אם זה על ידי יצירת טקסט ברור ובהיר מצד אחד אך גם מפולפל, מעניין ומקורי מצד שני. בין אם זה על ידי שימוש במשחקי מילים, דו משמעות, לשון נופלת על לשון ושאר פלפולי שפה שניתן להשתמש בהם על מנת ליצור השפעות אצל ציבור הקונים.

בין אם זה שימוש ברגשות או פניה לשכל. כל אלה ועוד הם אמצעים שמשתמשים בהם קופירייטרים בצורה כזאת או אחרת (בהתאם לסגנון וההעדפות של כל אחד) על מנת ליצור הצלחה עבור החברה שבה או עבורה הוא עובד.