שם:
טלפון:
מייל:
כתובת:
הודעה:
שלח נקה טופס

קופירייטר הוא בעל מקצוע שיותר ויותר חברות ואנשים פרטיים נעזרים בשירותיו על מנת לקדם את עצמם אל מול קהל הלקוחות הקיימים או הפוטנציאליים.

לכל איש עסקים ידועה ההשפעה של פרסום נכון. באמצעות פרסום נכון- כזה שבולט מעל כל השאר, אנחנו יכולים להגדיל באופן משמעותי את ההכנסות שלנו על ידי סגירת יותר עסקאות.

 

קופירייטר איכותי הוא קופירייטר שמסוגל ליצור אש בוהקת מניצוץ חלוש, להמציא מחדש את הגלגל, להביא חדשנות למקום שבו הבנאליות כבר חוגגת. באמצעות שלל טריקים, מתודות ושיטות, קופירייטר יכול ליצרו תדמית, לשווק מוצרים, לקדם שירות ובעצם כל מה שאתם דורשים ממנו. מרקום

 

אז איך בוחרים קופירייטר? השוק מוצף באנשים שקוראים לעצמם קופירייטר. האם כולם כאלה? מן הסתם, לא. בישראל כמו בישראל תמיד יהיו חלטוריסטים שינסו לעשות קופה על תמימות של אנשים. אלה אנשים שאין להם מוסר עבודה או כבוד כלפי עצמם בדרך כלל ועובדים לפי תמימות של אנשים ולאו דווקא לפי ההצלחות שלהם.

מכיוון שכך ובהתאם לזאת- בקשו לראות דוגמאות עבודה מאותו קופירייטר שאתם מעוניינים לעבוד איתו.

בנוסף, תיקחו בחשבון שכל קופירייטר הוא בעל סגנון ייחודי לו- סגנון שעשוי או עשוי לא להתאים לנו מבחינת הסגנון שלנו. זה לא אומר שאותו קופירייטר אינו טוב, אלא שאינו מתאים, ספציפית, לנו.

 

אחרי שלב בחירת קופירייטר מגיע השלב של ישיבה על הפרטים. ראשית- חשוב לדעת כמה זמן אמור לקחת הפרויקט. אנחנו צריכים (וחייבים) לתת לקופירייטר את כל הפרטים לגבי הדרישות שלנו, זאת על מנת לקבל הערכת זמן כמה-שיותר-מדויקת וכמובן מחיר בהתאם לכמות העבודה. גם פה רצוי לזכור שזול זה לא יהיה עבור עבודה איכותית, ולעיתים כשמצאנו "מציאה" זה יעלה לנו ביוקר אחר כך.