שם:
טלפון:
מייל:
כתובת:
הודעה:
שלח נקה טופס

כתיבת תוכן באתר הבית

 

קהילת הפרסום השכילה להבין את היתרונות של כתיבת תוכן שיווקי, בין היתר באתרי הבית, כאמצעי קידום יעיל, אפקטיבי, מהיר וזול יחסית לשאר החלופות. לא משנה אם אתר הבית שלכם בא לקדם אירגון חברתי, תנועה פוליטית, עסק משפחתי או עסק מסחרי בעל פעילות גלובאלית, כתיבת תוכן שיווקי באתר יכולה לסייע לכם לחשוף את האירגון, מטרותיו, יתרונותיו וחשיבותו בפני קהל גולשים רחב ומגוון.

 

כתיבת תוכן לאתר הבית צריכה להעשות על ידי בעל מקצוע או לפחות על ידי עובד חברה אשר יש לו כישורים וניסיון בכתיבה. אנשים רבים,בעיקרבעלי תפקידים בכירים (בעלי חברות, מנכ"לים וכו') לוקחים על עצמם את המשימה של כתיבת תוכן לאתר - הם חושבים שהם נותנים משהו אישי וייחודי לקהל הגולשים אולם זו לא השיטה. התחרות על ליבם של הגולשים באינטרנט היא קדחתנית! הגולשים אינם מגלים סובלנות ו/או סבלנות כלפי אתרים פחות מבינוניים. כתיבת תוכן באתרים צריכה להתבצע ברמה הגבוהה ביותר ואם אתם לא בטוחים איך ליישם זאת, כדאי מאוד להתחיל לשקול העסקה (קבועה או זמנית) של בעל מקצוע בתחום של כתיבת תוכן שיווקי. זכרו, גםאם מדובר על הוצאה כספית גדולה, זו הוצאה חד פעמית ואילו מהתוצאות (כתיבת תוכן איכותי) אתם נהנים לאורך השנים.

 

לתשומת ליבכם, כל הנתונים מצביעים על כך שיותר ויותר חברות מגדילות את נתח השוק שלהן באמצעות פעילות אינטרנטית בין אם מדובר על הכנסות ישירות מסחר אלקטרוני או על הכנסות עקיפות (באמצעות הסברה, יחסי ציבור ופירסום באינטרנט). כתיבת תוכן שיווקי נכון באתר הבית יכולה לסייע גם לכם וככל שתשכילו לבחור פיתרונות איכותיים/מקצועיים יותר כן תהנו יותר מהתוצאות. ניתן לפנות לחברות המתמחות בתחום של כתיבה שיווקית ו/או לפנות לבעלי מקצוע עצמאיים אשר מציעים את שירותיהם על בסיס "פרילאנס".